Bożena Szłapa
Jestem coachem (certyfikatem ACSTH), teologiem, pedagogiem terapeutą dzieci. Lubię podróże, wspinaczki górskie, jazdę na rowerze. Lubię szum ulewnego deszczu, wiejącego wiatru, skrzypienie śniegu pod stopami, mroźne, gwieździste niebo, piękny słoneczny chłodny dzień, kolorowe kwiaty, ptaki i inne stworzenia, które obserwuję przez lunetę – monokular, a najbardziej uwielbiam przestrzeń życia i odrobinę szaleństwa.
Potrzebujesz:
- rozwoju
- zmiany w swoim życiu
- ruszyć do przodu
- inspiracji, świeżego spojrzenia
- zastanowić się na swoimi wartościami
- celów w swoim życiu
- obiektywnego spojrzenia na daną sprawę
- zrozumienia siebie
Jeśli czujesz że:
- stoisz w miejscu
- jakaś sytuacja Cię przerasta lub wydaje się za trudna,
- nie masz wpływu na swoje życie,
- zewnętrzne okoliczności nie zawsze należą do Ciebie (jak na nie reagujesz i co z tym robisz)
Gdy:
- czujesz się związany lub uwięziony w obecnej sytuacji lub w tym co robisz
- szukasz sensu życia: nie wiesz po co tu jesteś, kim jesteś?
- nie rozumiesz swoich emocji, nie radzisz sobie z nimi
- nie wiesz na jakim etapie życia jesteś
- brak Ci głębi duchowej
- chcesz dotrzeć do swojego wnętrza
- brak Ci Boga
Podczas kreatywnej rozmowy, za pomocą inspirujących narzędzi krok po kroku otworzysz się na nowe i inspirujące zmiany, zobaczysz nową wartość życia.
Drogi Rodzicu,
Gdy obserwujesz, że Twoje dziecko:
- przeżywa trudności szkolne (dysleksja, dyskalkulia, dysgrafia)
- ma zaburzenia w zakresie czytania ze zrozumieniem, pisania oraz innych umiejętności szkolnych
- ma zaburzenia koncentracji
- ma obniżoną sprawność manualną
- potrzebuje wczesnego wspomaganie rozwoju
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach dziecka:
- kształtują prawidłowych umiejętności szkolnych takich jak pisanie, czytanie, liczenie,
- eliminują niepowodzeń szkolnych
- podnoszą samooceny dziecka
- bazują na pozytywnych wzmocnieniach, chwaleniu dziecka
*Terapia skoncentrowana na triadzie zaburzeń autystycznych (nieprawidłowe kontakty społeczne, problemy z komunikacją, brak elastyczności i wyobraźni)
*Terapia oparta o zabawę, śmiech i radość jednocześnie stawiająca jasne i czytelne granice
*Motywacja jest kluczem do uczenia się
Jestem pedagogiem terapeutą (reedukatorem, rewalidantem), pracuję w hospicjum dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością, prowadzę zajęcia terapeutyczne dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.